lauantai 18. elokuuta 2018

En ole yksin. Muistin muistaa ihanaa ystävää.


Viimeisen kirjoituksen myötä (Täällä) tajusin pysähtyä ajattelemaan ystävyyssuhteitani. 

Mä muistin taas, etten tosiaan oo yksin. Ihan liian vähän muistan arvostaa ja pitää hyvänä mun ystäviä! Niitä oikeita, joita ei tarvitse väkisin yrittää miellyttää. Miten sitä toisella kädellä pohtiikin yksinäisyyttään ja toisella miettii, ettei nyt vaan kerkee muistaa ystäviään. Jostain syystä mulle on tullut hankala nähdä jo olemassaolevia tyyppejä. On kiirettä, väsymystä ja kaikkien osapuolten omia aikatauluja.



"Hän on kuunnellut, 
kun oon iloinnut jostain, 
hän on kuunnellut, 
kun oon kihissyt raivosta jostain"


Tästä heränneenä päätin pienellä lahjalla ilahduttaa mun yhtä naapuri-ystävääni! <3 







Kauaa emme tämän henkilön kanssa ole vielä ystäviä ollut, mutta siitä huolimatta hän on ollut mulle aivan korvaamaton tuki. 


Hän on kuunnellut, kun oon iloinnut jostain, hän on kuunnellut, kun oon kihissyt raivosta jostain, hän pesi mun ikkunat viime keväänä!

Tän ystävän luona mun lapset on kuin kotonaan, koska ne saavat olla. Niiden ei tarvii varoa käyttäytymistään, ne rakastaa tämän ystävän lapsia ja innosta hihkuen pyytää päästä kylään. Ei oo ollut vain yksi päivä, kun mein keskimmäinen on aamusta alkaen kysynyt "Koska mennään, koska mennään, koska mennään.", vaikka puhe on ollut iltapäivällä kylään menemisestä.


Miksi Samaskoru?


Facebookissa on mun etusivulleni monesti ilmestynyt mainos, Samaskoruilta.

Samaskorujen muhun vaikutuksen tehnyt tuote on kotimaisesta puusta ja akryylistä tehdyt kaula- ja korvakorut. Korut valmistetaan Joensuussa. Samaskorulla on myös muita koruja, mutta itse olen ihastunut näiden itse tehtyjen designiin.  

Hinta on todella edullinen ja joskus olen nähnyt tähän vastauksen siinä, kun asiakkaat kokeilevat näitä koruja, niihin ihastuu välittömästi ja silloin suositellaan kaverille ja kavereidenkin kavereille. 

Ymmärrän, näin kävi itsellekin!



Olemme ennenkin ystäväni kanssa puhuneet kyseisen yrityksen koruista, joten tiedän näiden tehneen häneen vaikutuksen. Päätin siis ostaa nämä akryyliset Mystiikka-korvakorut ystävälleni. Toiset korvakorut kyseiseltä yritykseltä olin aikaisemmin tilannut nämä puiset Pääsky-korvakorut siskolleni syntymäpäivälahjaksi.


Pieni ele, ihana ihminen


Ele oli pieni, oon saanut mun ystävältä niin paljon enemmän, kuin mitä pystyisin takaisin antamaan. Tahdoin vaan muistaa häntä, että hän tajuaa meidän häntä ajattelevan ja on tärkeä. <3



En pelannut tänäänkään <3

*teksti sisältää affliate-linkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti