tiistai 31. heinäkuuta 2018

Tarpeeks, kun avaa silmiä, voi nähdä, et elämä on aika siistii!


Meillä oli tänään huippu päivä lasten kanssa. Vaari grillasi ja päivä oli super kaunis. Lapsille pihalle pistetty pieni prinsessa uima-allas ja retro päivänvarjo.



Mä huomaan mun pään käyvän päivästä toiseen niin kierroksilla, että joudun välillä ihan herättelemään itteäni nauttimaan näistä hetkistä!



Nauttimaan hymyistä, nauttimaan itkuista, nauttimaan keskusteluista.



Mun täytyy päiväsaikaan ihan konkreettisesti avata mun silmiä aina hieman enemmän. Hei mulla on ihan mahtityyppejä mun ympärillä!


En pelannut tänäänkään <3

2 kommenttia:

  1. Ihanalta vaikuttaa päivä. Jur pienet jutut ja hetket, niitä kun oppii arvostamaan niin löytää elämäs paljon muitakin värisävyjä kuin mustan ja valkoisen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 totta! Mutta on jännä miten joutuu ihan herättelemään itteään nauttimaan ! Kai se on normaalia, toivottavasti joskus osaan elää itsestään hetkessä :)

      Poista