sunnuntai 9. syyskuuta 2018

Uusien muistojen luomista, vanhojen muistojen rinnalle. Osa 1. Tonttu Toljanteri.





Tiedättekö mikä on tänään mun homma. 
Mun homma on tänään, syyskuisen sunnuntain kunniaksi lukea Tonttu Toljanteri ja Joulupukin salainen tehtävä. 






Tiedättekö miksi?
Viime joulun aika mulla meni enemmän tai vähemmän pelien seurassa ja silloin myös joka päivä luettiin lapsille iltasatu joulukalenterina tätä kirjaa.




Nyt mä haluan tehdä tälle kirjalle jo etukäteen uuden muiston. Muiston siitä, että luen jokaisen päivän ilman pelejä.

Ei saa elää pelossa pelipirun suhteen, mutta silti olen tälläisiä tietoisia järjestelyjä tehnyt. Se helpottaa mua, mun tulevaisuuden odottelua.

Tahdon mun tän syksyn olevan pelitön ja myös ihanan joulunajan tahdon täysiä fiilistellä Joulua ! <3


Joulu on ihmisen parasta aikaa. :)




En pelannut tänäänkään <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti