sunnuntai 30. joulukuuta 2018

Minimies 3vee, onnistuin autokakussa, ainakin tarpeeks!


Tapaninpäivänä mein ihana pieni poika täytti 3vee.
Niin ihana pieni herrasmies, joka rakastaa autoja, siskoja, sekä äitiä ja iskää. Pieni poika, joka niin kovin herkkänä ja uteliaana tutkii maailmaa. Ihan käsittämätöntä, että tää minimies täytti 3v.








Tänään me taas juhlittiin tätä mun puolen sukulaisten kanssa, ihanalla porukalla! <3
Mein herralla oli tarjottavien suhteen vain yksi toive. Tää oli autokakku. Jaiks. Tykkään leipoa, mut sokerimassa on mulle ihan vierasta! Kuitenkin tää ihana toive mun oli toteutettava. Mä siis rupesin toimeen. Tilanne oli se, että mun siskoni ois mua auttanut ja neuvonut, mut jääräpäisenä mulla oli niin kova tahto ja toivo onnistua, joten kieltäydyin ottamasta apuja vastaan.









Mä onnistuin!
Ei se oo ammattilaisen tekemä, eikä se oo siloinen, mutta se näyttää autolta!! Jee!!









Muutenkin oli ihanat pikkukekkerit ja huomenna mennään kotiin juhlimaan uuttavuotta. <3





En pelannut tänäänkään. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti