tiistai 1. tammikuuta 2019

Pelasin tänään lidlissä kassapeliä ruokaostoksilla. Ihana asiakaspalvelutilanne!






Tilanne oli siis se, et intoa täynnä herättyäni 12sta lähin vauvan kanssa bussilla lidliin ostaa brunssiaineksia! 

Haaveilin jo kaikista ihanista paistopistetuotteista, tuoreuksista ja sipsitki alessa! Kiertelin lidlissä ja kori tursuten valitsin kaikkia ihania mielitekoja sieltä täältä, tarjouskanaakin löyty, vaan 1,77e!


Kassalla kuitenki palasin tähän maailmaan.

Tapahtuma hylätty. Siis täh?? Kyllä mulla rahaa pitäis olla. Sitte välähti, ku salama kirkkaalata taivaalta, kortti vanhentuu 12/18!! Katoin paniikissa jo kaikkia mun ostoksia, kaivoin kukkaroa, löysin hieman käteistä, laskin senttejä lisäks. Tilanne oli ihan hirvee. Muu perhe ja miehen sisko ja hänen tyttö odottaa kotona ihanaa brunssia. Kääk.



Onneks mun kassa oli niin ihana! 
Paniikkia ei kuitenkaan kerennyt syntyä, koska mulle oli sattunut aivan ihana asiakaspalveluija! Hän kiireettömästi sanoi, että siirretään takas hihnan toiselle puolen ja lasketaan yhdessä mihin käteiset riittää. Siinä me yhdessä laskettiin aina paljon on mennyt, mihin vielä rahaa. Kuin yhdessä ois pelattu jotain mobiilipeliä, jossa haasteena saada mahdollisimman paljon ostoksia, mahdollisimman vähällä! Uskokaa tai älkää, tällälailla hitaasti pohtien ja käteiset tiskissä, mä sain kaikki ne brunssitavarat!! Osa heräteostoksista jäi kauppaan, mutta varsinaisesti kaikki mitä olin hakemassa sain.

Tilannehan oli mulle ihan hirvee, koska olin ihan voimaton. Nolotti ne kaikki ostokset siinä, nolotti, kun moni katsoi, että mitä tapahtuu. Mutta tää kassa! Tää kassa ei kertaakaan pyöritellyt silmiään, ei huokaillut, vaan ihanan rauhallisesti lähti pohtimaan, että mikä ois seuraavaksi se ostos mikä napattais hihnalta.



Tunteet purkautu.
Kauppareissun jälkeen soitin lähes itkien miehelle, koska olin joutunut niin skarppaa siinä julkisesti. Kuitenkin ku kävin asiaa ääneen läpi, ni tajusin, ettei mulla ees ollut oikeesti ollut mikään maailman hirvein kokemus.


Mä lähetän siis suuret suuret plussat sille lidlin myyjälle! Sille lidlin myyjälle, joka jakso ymmärtää mua, joka jakso pysähtyy mun kanssa pohtimaan. Mulle tuli niin lämmin olo, mä olin arvokas asiakas niinä sentteineni ym.


Opetuksena siis, jos uus kortti tulee postissa, otan sen välittömästi kukkaroon :DD toisaalta, kävihän tää myös säästöstä!! :D



Ihanaa uutta vuotta Sinä!!! Olkoon tää vuosi mein molempien Minän kasvuvuosi.




En pelannut tänäänkään. <3

8 kommenttia:

  1. Vitsi mikä tilannetaju kassalla! Tästä ehdottomasti pointsit sille henkilölle ja sinulle kiitos siitä, että kerroit tästä tapahtumasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, ihan mahtavan ihana! Kuinka monta kertaa hän oiskaan voinut sanoa, et mee ite tonne laskee, että rahas riittää. Mutta ei ku hän oli mun kanssa siinä! 😍

      Kiitos kommentista! <3

      Poista
  2. Kylläpä löytyi pelisilmää kassasedältä/tädiltä. ;) Sikke ihanaa, et tälläsii ihmisiä on vielä<3 Kandee laittaa Lidille netin kautta palautetta, niin kiitos tavoittaa tän taivaanenkelin. Hyvät uudet vuodet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!! <3

      Täytyy kyllä varmaan välittää jotakin kautta palaute suoraan lidlille!

      Kiitos kommentista. <3

      Poista
  3. Todellakin upea pelisilmä myyjällä (kiitos Bisnespimu osuvasta termistä)! :)

    Mahtava kirjoitus muutenkin, vaikka tilanne itsessään ei varmaan niin mukava ollutkaan. Hienoa kuitenkin, että selvisit ostosten kanssa. Hienosti pelattu! :D

    Onnea uuteen vuoteen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Onneks tilanne olis voinu olla miljoona kertaa epämielyttävämpi.

      Kiitos, ihanaa Uutta vuotta vielä sullekkin!! <3

      Poista
  4. Mainio kassaneiti! Hyvää uutta vuotta.

    VastaaPoista