sunnuntai 30. joulukuuta 2018

Ei kukaan saisi tietää, jos vähän pelaisinkin. Ihan vähän vaan.

Mulla on ollut hämmentävä viikko. 
Ei sillä, että olis tapahtunut mitään Jouluviikosta poikkeavaa, mutta mulla on ollut pelihimot. Poikkeuksellisesta tässä on ollut se, että himo on tullut peräkkäisinä päivinä!



Miksimiksimiksi?
Oon yrittänyt pysähtyä ja pohtia, mutten oo yhtään saanut kiinni miksi! Oon yrittänyt rauhoittua mahdollisimman hyvin ja kuunnella itseäni, mutten oo yhtään päässyt käsiksi syihin.

Pyhinä kaikki on ollut tosi hyvin, on ollut aikaa puuhailla perheen kanssa, oon saanut levätä.

Kuitenkin oon useamman kerran havahtunut pohtimasta pelaamista. Pohtinut sitä nimenomaan sillain, kun se ois vaan ihanaa just siihen hetkeen. Kuin haluisin paeta jotain, mutta mä en nyt vaan itsekkään tiedä, että mitä.



Ei kenenkään tarvii tietää, jos vähän pelaisin.
Jos ihan vähän vaan pelaan. Ei kukaan huomaisi, tilitiedotkin on ihan mun omaa luettavaa, ei mun tarvii kertoa kelleen. Ei mun tarvii blogissa asiasta kirjottaa. Niinpä, ei mun tarviskaan. Ei mun tarvis kellekkään kertoa. Paitsi itelleni. Itteäni mä en vaan vois huijata ja jos mä pelaisin, mä pettäisin itseni pahemman kerran. 

En pettäis miestäni, en terapeuttiani, en teitä lukioita, teille mä sen varmasti voisin vielä jotenkin selittää. Mutta mä pettäisin itteni, joutuisin alottaa koko prosessin alusta, kohta mulla on vuosipäivä, 1vuosi pelaamatta, joutuisin senkin alottaa ihan alusta!  Ei.





Miksi mä sitten kerron tän sulle?
Voisinhan mä vaan kirjottaa siitä, kuinka nykyisin oon niin vahva ja ikinä ei enää tee mieli pelaa. Voisin vaan kirjottaa, kuinka ihanaa on pelitön elämä. Mutta mä halusin kirjottaa tän, koska mä nimenomaan tahdon olla nykyään vahva. Ja vaan hyväksymällä mä myös pysyn vahvana.


Mä selviän näistä himoista, hyväksymällä sen ja pitämällä mielessä, että tähän pelihimoon mä en voi kuolla. Mä tiedän kokemuksesta, että tää tulee aallottain ja kun mä vaan nyt jaksan olla minun puolella, niin pian se himo on taas poissa.





Kiitos, kun luit. Tän ulostuominen helpotti mua. Nyt on jo kevyempi olo. Toivottavasti säkin sait tästä jotain. <3




Huomenna juhlitaan mein pientä poikaa, 3veetä! Yrityksenä mulla tehdä autokakku, raportoin tänne sitten, onnistuinko! :D 




En pelannut tänäänkään. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti