torstai 22. marraskuuta 2018

Black week, osallistunko arvontoihin? Mitä niistä mietin?



Black friday on tulossa, nyt vietetään black weekkiä
Tykkään kyllä, koska tää on myös hyvä päivä budjetoijalle, kun odottaa hankintojen kanssa ja ostaa ne alepäivänä, siinä säästää hyvän summan. Muunmuassa lasten joululahjaleluostokset odottivat perjantain ja muun viikonlopun tarjouksia!


Mutta! 
Myös kaikenlaisia arvontoja on joka puolella. Tykkää tästä, kommentoi tätä, löydä lahjakortti. 

Näitähän on netti pullollaan muutenkin, mutta nyt asia osui silmiini Itiksessä, jossa arvontakoodin löytämällä voit ehkä voittaa jonkun lahjakortin. Näissä arvonnoissahan ei ole mitään ostovelvoitetta, kyseessä on mainonta. Eli itse et maksa mitään ja onnetar suosii, jos suosii.

Mä taas kuitenkin täällä hei, rupesin pohtimaan hommaa mun silmin.
Mä rupesin miettii, että voinko mä osallistua tämmösiin arvontoihin? Haittaako se mun toipumisprosessia? Ei sillä, kuten ssnoin, niihinhän ei itse mitään panosta, mutta miks mä osallistuisin niihin? Joku asiahan siihenkin liittyy.

En osallistu arvointoihin, vaikka välillä eteen iskeekin jotain kiinnostavaa. 



Tiedätkö miksen osallistu?
Koska oon taas sen verran oppinut itsestäni, että pelaamiseen ja voitoista haaveiluun liittyi jonkilainen vapauden kaipuu. Ja uskon tän arvonnan ja ehkä jopa voiton tuovan mulle osan pelihimoa taas takaisin.

Oon opetellut nyt, jos jotain haluan voittaa, oli se tuote tai lahjakortti, mä säästän. Mä säästän sitä varten ja saan sen sitten. Yritän välttää ajatusta, että olisi oikotie johonkin, varsinkin kun se mulla on heikko kohta ja mennyt överiksi.







En pelannut tänäänkään. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti